dc.contributor.author |
Бичковський, Ю.В. |
|
dc.contributor.author |
Шахов, А.В. |
|
dc.date.accessioned |
2023-06-09T08:14:40Z |
|
dc.date.available |
2023-06-09T08:14:40Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Бичковський Ю.В., Шахов А.В. Оцінка впливу людського елементу на безпеку морського судноплавства // Розвиток методів управління та господарювання на транспорті: Зб. наук. праць, 2020. № 2 (71). С. 128-139. |
uk_UA |
dc.identifier.other |
УДК 656.61 |
|
dc.identifier.other |
JEL R 41 |
|
dc.identifier.other |
DOI 10.31375/2226-1915-2020-2-102-112 |
|
dc.identifier.uri |
http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/1450 |
|
dc.description.abstract |
Стаття присвячена вивченню процесів управління безпекою на морському транспорті на основі використання
міжнародних стандартів серії ІСО 31000 з
управління ризиками. Виходячи з ґрунтовного аналізу спеціальної літератури, знайшла підтвердження гіпотеза про першочерговий вплив саме людського елементу на
ймовірність настання аварійних ситуацій
під час реалізації процесів в судноплавстві.
Запропоновано метод побудови матриці
ризиків, який базується на концепції прийнятного ризику – величини, яка приймається менеджментом судноплавної компанії як компроміс між забезпеченням будьякого рівня безпеки та витратами, що слід
понести на впровадження цього рівня. Розглянуто три основні складові людського
елементу: індивідуальна, виробнича та
організаційна і запропоновано перелік питань, які дозволяють визначити величину
людського елементу. Використання запропонованого методу дозволить, з одного
боку, підвищити ефективність формування
екіпажів суден, а з іншого – оптимізувати
процеси навчань і тренувань моряків впродовж рейсу |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Одеський національний морський університет |
uk_UA |
dc.subject |
безпека судноплавства, прийнятний ризик, людський елемент, матриця ризиків. |
uk_UA |
dc.title |
Оцінка впливу людського елементу на безпеку морського судноплавства |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |