Короткий опис (реферат):
Стаття присвячена вивченню процесів управління безпекою на морському транспорті на основі використання
міжнародних стандартів серії ІСО 31000 з
управління ризиками. Виходячи з ґрунтовного аналізу спеціальної літератури, знайшла підтвердження гіпотеза про першочерговий вплив саме людського елементу на
ймовірність настання аварійних ситуацій
під час реалізації процесів в судноплавстві.
Запропоновано метод побудови матриці
ризиків, який базується на концепції прийнятного ризику – величини, яка приймається менеджментом судноплавної компанії як компроміс між забезпеченням будьякого рівня безпеки та витратами, що слід
понести на впровадження цього рівня. Розглянуто три основні складові людського
елементу: індивідуальна, виробнича та
організаційна і запропоновано перелік питань, які дозволяють визначити величину
людського елементу. Використання запропонованого методу дозволить, з одного
боку, підвищити ефективність формування
екіпажів суден, а з іншого – оптимізувати
процеси навчань і тренувань моряків впродовж рейсу