DSpace Repository

Мотивація підприємницької діяльності в контексті проблемного підходу

Show simple item record

dc.contributor.author Завадяк, Р.І.
dc.contributor.author Качур, І.І.
dc.contributor.author Попович, К.В.
dc.date.accessioned 2023-06-09T11:36:30Z
dc.date.available 2023-06-09T11:36:30Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Завадяк Р.І., Качур І.І., Попович К.В. Мотивація підприємницької діяльності в контексті проблемного підходу // Розвиток методів управління та господарювання на транспорті: Зб. наук. праць, 2020. № 4 (73). С. 108-118. uk_UA
dc.identifier.other УДК 65.01
dc.identifier.other JEL D01
dc.identifier.other DOI 10.31375/2226-1915-2020-4-108-119
dc.identifier.uri http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/1464
dc.description.abstract Метою даної роботи є дослідження сутності підприємницької діяльності та сучасних мотиваційних концептів, що дозволяє виявити та систематизувати основні проблеми мотивації підприємництва. Дослідження показало, що мотивація підприємницької активності – комплексне явище, яке зачіпає як внутрішній потенціал бізнесу, так й різноманітних контрагентів та оточення бізнесу в цілому. Побудовано трикутник мотивації, що містить самомотивацію ділового актора; мотивацію персоналу та мотивацію третіх осіб, що контактують з бізнесом прямо або опосередковано. У процесі дослідження виявлено, що існує широкий спектр проблем мотивації підприємницької діяльності, серед яких визначальними виділено: група проблем, що охоплюють дослідження та активізацію мотивів створення власного бізнесу, початку господарських дій; група проблем, яка стосується визначення сутності мотивації підприємницької діяльності та полягає у діагностиці потреб, на яких засновується сучасна концепція мотивації; проблеми мотивації підприємницької діяльності, що знаходяться в соціально-культурному оточенні, яке може стимулювати до початку бізнесу або гальмувати ініціативу; проблеми наявності та виникнення протиріч в процесі ділової активності, які мають перспективу перетворитися в конфлікт інтересів різноманітних учасників економічного процесу. Представлена класифікація проблем за ознаками: в залежності від місця виникнення, часу виникнення, від способу вирішення та складності uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Одеський національний морський університет uk_UA
dc.subject підприємництво, мотивація, проблема, класифікація проблем, мотив, потреба, конфлікт. uk_UA
dc.title Мотивація підприємницької діяльності в контексті проблемного підходу uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account