dc.contributor.author |
Завадяк, Р.І. |
|
dc.contributor.author |
Качур, І.І. |
|
dc.contributor.author |
Попович, К.В. |
|
dc.date.accessioned |
2023-06-09T11:36:30Z |
|
dc.date.available |
2023-06-09T11:36:30Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Завадяк Р.І., Качур І.І., Попович К.В. Мотивація підприємницької діяльності в контексті проблемного підходу // Розвиток методів управління та господарювання на транспорті: Зб. наук. праць, 2020. № 4 (73). С. 108-118. |
uk_UA |
dc.identifier.other |
УДК 65.01 |
|
dc.identifier.other |
JEL D01 |
|
dc.identifier.other |
DOI 10.31375/2226-1915-2020-4-108-119 |
|
dc.identifier.uri |
http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/1464 |
|
dc.description.abstract |
Метою даної роботи є дослідження сутності підприємницької діяльності та
сучасних мотиваційних концептів, що дозволяє
виявити та систематизувати основні проблеми
мотивації підприємництва.
Дослідження показало, що мотивація підприємницької активності – комплексне явище, яке
зачіпає як внутрішній потенціал бізнесу, так й
різноманітних контрагентів та оточення бізнесу в
цілому. Побудовано трикутник мотивації, що містить самомотивацію ділового актора; мотивацію
персоналу та мотивацію третіх осіб, що контактують з бізнесом прямо або опосередковано.
У процесі дослідження виявлено, що існує
широкий спектр проблем мотивації підприємницької діяльності, серед яких визначальними виділено:
група проблем, що охоплюють дослідження та активізацію мотивів створення власного бізнесу, початку господарських дій; група проблем, яка стосується визначення сутності мотивації підприємницької діяльності та полягає у діагностиці потреб, на яких засновується сучасна концепція мотивації; проблеми мотивації підприємницької діяльності, що знаходяться в соціально-культурному
оточенні, яке може стимулювати до початку бізнесу або гальмувати ініціативу; проблеми наявності та виникнення протиріч в процесі ділової активності, які мають перспективу перетворитися в
конфлікт інтересів різноманітних учасників економічного процесу. Представлена класифікація проблем за ознаками: в залежності від місця виникнення, часу виникнення, від способу вирішення та
складності |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Одеський національний морський університет |
uk_UA |
dc.subject |
підприємництво, мотивація, проблема, класифікація проблем, мотив, потреба, конфлікт. |
uk_UA |
dc.title |
Мотивація підприємницької діяльності в контексті проблемного підходу |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |