Abstract:
В останні десятиліття розвиток індустрії туризму є загальносвітовою тенденцією. Інтерес, який виявляють до розвитку
туристичної сфери, пов'язаний не тільки з тим,
що галузь динамічно розвивається, але і з тим,
що успішний розвиток туризму впливає практично на всі ключові сектори економіки. Завданням діяльності туристичних підприємств є
організація комплексного обслуговування туристів. Послуги в туризмі є різноманітними ‒
перевезення, розміщення, харчування, екскурсії,
розважальні та побутові послуги тощо.
Туристичній сфері притаманні такі ознаки, як швидкі темпи зростання, постійне
вдосконалення індустрії та високий рівень конкуренції. Саме тому успіх діяльності підприємств в цій галузи багато в чому залежить від
ретельно продуманих та реалізованих рекламних
кампаній як одного з основних елементів комунікаційного комплексу та маркетингової стратегії.
Рекламні кампанії в туристичній сфері
мають свої особливості й відіграють істотну
роль в житті споживачів при виборі туристичних продуктів та послуг. Популярність туристичного продукту багато в чому обумовлена
тим, наскільки добре потенційний клієнт обізнаний про нього. А це і є однією з головних функцій рекламних кампаній в індустрії туризму.