DSpace Repository

Особливості використання рекламних кампаній у туристичній сфері

Show simple item record

dc.contributor.author Назаренко, О.В.
dc.contributor.author Мартинова, Н.С.
dc.date.accessioned 2023-06-09T11:44:09Z
dc.date.available 2023-06-09T11:44:09Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Назаренко О.В., Мартинова Н.С. Особливості використання рекламних кампаній у туристичній сфері // Розвиток методів управління та господарювання на транспорті: Зб. наук. праць, 2020. № 4 (73). С.134-142. uk_UA
dc.identifier.other УДК 338.48:330.341.1
dc.identifier.other JEL L 83 M 30
dc.identifier.other DOI 10.31375/2226-1915-2020-4-134-142
dc.identifier.uri http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/1466
dc.description.abstract В останні десятиліття розвиток індустрії туризму є загальносвітовою тенденцією. Інтерес, який виявляють до розвитку туристичної сфери, пов'язаний не тільки з тим, що галузь динамічно розвивається, але і з тим, що успішний розвиток туризму впливає практично на всі ключові сектори економіки. Завданням діяльності туристичних підприємств є організація комплексного обслуговування туристів. Послуги в туризмі є різноманітними ‒ перевезення, розміщення, харчування, екскурсії, розважальні та побутові послуги тощо. Туристичній сфері притаманні такі ознаки, як швидкі темпи зростання, постійне вдосконалення індустрії та високий рівень конкуренції. Саме тому успіх діяльності підприємств в цій галузи багато в чому залежить від ретельно продуманих та реалізованих рекламних кампаній як одного з основних елементів комунікаційного комплексу та маркетингової стратегії. Рекламні кампанії в туристичній сфері мають свої особливості й відіграють істотну роль в житті споживачів при виборі туристичних продуктів та послуг. Популярність туристичного продукту багато в чому обумовлена тим, наскільки добре потенційний клієнт обізнаний про нього. А це і є однією з головних функцій рекламних кампаній в індустрії туризму. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Одеський національний морський університет uk_UA
dc.subject туризм, рекламна кампанія, споживач, економіка, маркетинг, туристичні послуги та товари. uk_UA
dc.title Особливості використання рекламних кампаній у туристичній сфері uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account