dc.contributor.author |
Назаренко, О.В. |
|
dc.contributor.author |
Мартинова, Н.С. |
|
dc.date.accessioned |
2023-06-09T11:44:09Z |
|
dc.date.available |
2023-06-09T11:44:09Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Назаренко О.В., Мартинова Н.С. Особливості використання рекламних кампаній у туристичній сфері // Розвиток методів управління та господарювання на транспорті: Зб. наук. праць, 2020. № 4 (73). С.134-142. |
uk_UA |
dc.identifier.other |
УДК 338.48:330.341.1 |
|
dc.identifier.other |
JEL L 83 M 30 |
|
dc.identifier.other |
DOI 10.31375/2226-1915-2020-4-134-142 |
|
dc.identifier.uri |
http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/1466 |
|
dc.description.abstract |
В останні десятиліття розвиток індустрії туризму є загальносвітовою тенденцією. Інтерес, який виявляють до розвитку
туристичної сфери, пов'язаний не тільки з тим,
що галузь динамічно розвивається, але і з тим,
що успішний розвиток туризму впливає практично на всі ключові сектори економіки. Завданням діяльності туристичних підприємств є
організація комплексного обслуговування туристів. Послуги в туризмі є різноманітними ‒
перевезення, розміщення, харчування, екскурсії,
розважальні та побутові послуги тощо.
Туристичній сфері притаманні такі ознаки, як швидкі темпи зростання, постійне
вдосконалення індустрії та високий рівень конкуренції. Саме тому успіх діяльності підприємств в цій галузи багато в чому залежить від
ретельно продуманих та реалізованих рекламних
кампаній як одного з основних елементів комунікаційного комплексу та маркетингової стратегії.
Рекламні кампанії в туристичній сфері
мають свої особливості й відіграють істотну
роль в житті споживачів при виборі туристичних продуктів та послуг. Популярність туристичного продукту багато в чому обумовлена
тим, наскільки добре потенційний клієнт обізнаний про нього. А це і є однією з головних функцій рекламних кампаній в індустрії туризму. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Одеський національний морський університет |
uk_UA |
dc.subject |
туризм, рекламна кампанія, споживач, економіка, маркетинг, туристичні послуги та товари. |
uk_UA |
dc.title |
Особливості використання рекламних кампаній у туристичній сфері |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |