Abstract:
Необхідність виявлення способів задоволення нових вимог та
вимог клієнтів призводить до наукового та практичного зацікавлення у підвищенні
ефективності діяльності підприємств у сфері транспортування вантажів та їх
клієнтів, виходячи з впровадження політики, орієнтованої на клієнта.
Головна ідея створення форми спілкування для роботи в галузі залізничного
транспорту − це залучення існуючих інноваційних інструментів, інструментів,
технологій, програм, які успішно працюють в інших частинах людської діяльності.
У статті розглянуто питання щодо особливостей розробки форми зворотнього зв’язку для перевезення вантажів при обслуговуванні клієнтів на залізницях України. Розглянуто можливий вигляд сайту форми зворотнього зв’язку, а
також питання забезпечення її ефективного функціонування. Розроблено візуальний макет сайту, який може мати Форма зворотнього зв’язку для перевезення
вантажів.
Сьогодні орієнтація на клієнта є основою ідеології ведення бізнесу у всьому
світі через нездатність досягти успіху у сфері перевезення вантажів залізничним
транспортом без встановлення повноцінного діалогу з клієнтами.
Особливістю форми зворотнього зв'язку для транспортування товарів є
те, що в неї закладений модуль маски розпізнавання обличчя.
Задача розпізнавання обличь є надзвичайно актуальною, оскільки в порівнянні з іншими засобами ідентифікації особи немає необхідності безпосередньої
взаємодії системи і людини.
Використання форми зворотнього зв'язку у моделюванні систем, що включають в себе технологію, орієнтовану на клієнта, є можливим завдяки науковотехнічному прогресу, а також вдосконаленню існуючих систем.