DSpace Repository

Розробка форми зворотного зв’язку для перевезення вантажів при обслуговуванні клієнтів на залізниці

Show simple item record

dc.contributor.author Цейко, Б.О.
dc.date.accessioned 2023-06-20T07:18:41Z
dc.date.available 2023-06-20T07:18:41Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Цейко Б.О. Розробка форми зворотного зв’язку для перевезення вантажів при обслуговуванні клієнтів на залізниці / Б.О. Цейко // Розвиток методів управління та господарювання на транспорті: Зб. наук. праць. – 2018. – № 3. – С. 92-102. uk_UA
dc.identifier.other УДК 656.078.81/.87
dc.identifier.other JEL L 23
dc.identifier.other DOI 10.31375/2226-1915-2018-3-107-115
dc.identifier.uri http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/1518
dc.description.abstract Необхідність виявлення способів задоволення нових вимог та вимог клієнтів призводить до наукового та практичного зацікавлення у підвищенні ефективності діяльності підприємств у сфері транспортування вантажів та їх клієнтів, виходячи з впровадження політики, орієнтованої на клієнта. Головна ідея створення форми спілкування для роботи в галузі залізничного транспорту − це залучення існуючих інноваційних інструментів, інструментів, технологій, програм, які успішно працюють в інших частинах людської діяльності. У статті розглянуто питання щодо особливостей розробки форми зворотнього зв’язку для перевезення вантажів при обслуговуванні клієнтів на залізницях України. Розглянуто можливий вигляд сайту форми зворотнього зв’язку, а також питання забезпечення її ефективного функціонування. Розроблено візуальний макет сайту, який може мати Форма зворотнього зв’язку для перевезення вантажів. Сьогодні орієнтація на клієнта є основою ідеології ведення бізнесу у всьому світі через нездатність досягти успіху у сфері перевезення вантажів залізничним транспортом без встановлення повноцінного діалогу з клієнтами. Особливістю форми зворотнього зв'язку для транспортування товарів є те, що в неї закладений модуль маски розпізнавання обличчя. Задача розпізнавання обличь є надзвичайно актуальною, оскільки в порівнянні з іншими засобами ідентифікації особи немає необхідності безпосередньої взаємодії системи і людини. Використання форми зворотнього зв'язку у моделюванні систем, що включають в себе технологію, орієнтовану на клієнта, є можливим завдяки науковотехнічному прогресу, а також вдосконаленню існуючих систем. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Одеський національний морський університет uk_UA
dc.subject форма зворотнього зв’язку для перевезення вантажів (ФЗЗПВ), користувач, клієнтоорієнтованість, клієнт, реєстрація в системі. uk_UA
dc.title Розробка форми зворотного зв’язку для перевезення вантажів при обслуговуванні клієнтів на залізниці uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account