dc.contributor.author |
Цейко, Б.О. |
|
dc.date.accessioned |
2023-06-20T07:18:41Z |
|
dc.date.available |
2023-06-20T07:18:41Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
Цейко Б.О. Розробка форми зворотного зв’язку для перевезення вантажів при обслуговуванні клієнтів на залізниці / Б.О. Цейко // Розвиток методів управління та господарювання на транспорті: Зб. наук. праць. – 2018. – № 3. – С. 92-102. |
uk_UA |
dc.identifier.other |
УДК 656.078.81/.87 |
|
dc.identifier.other |
JEL L 23 |
|
dc.identifier.other |
DOI 10.31375/2226-1915-2018-3-107-115 |
|
dc.identifier.uri |
http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/1518 |
|
dc.description.abstract |
Необхідність виявлення способів задоволення нових вимог та
вимог клієнтів призводить до наукового та практичного зацікавлення у підвищенні
ефективності діяльності підприємств у сфері транспортування вантажів та їх
клієнтів, виходячи з впровадження політики, орієнтованої на клієнта.
Головна ідея створення форми спілкування для роботи в галузі залізничного
транспорту − це залучення існуючих інноваційних інструментів, інструментів,
технологій, програм, які успішно працюють в інших частинах людської діяльності.
У статті розглянуто питання щодо особливостей розробки форми зворотнього зв’язку для перевезення вантажів при обслуговуванні клієнтів на залізницях України. Розглянуто можливий вигляд сайту форми зворотнього зв’язку, а
також питання забезпечення її ефективного функціонування. Розроблено візуальний макет сайту, який може мати Форма зворотнього зв’язку для перевезення
вантажів.
Сьогодні орієнтація на клієнта є основою ідеології ведення бізнесу у всьому
світі через нездатність досягти успіху у сфері перевезення вантажів залізничним
транспортом без встановлення повноцінного діалогу з клієнтами.
Особливістю форми зворотнього зв'язку для транспортування товарів є
те, що в неї закладений модуль маски розпізнавання обличчя.
Задача розпізнавання обличь є надзвичайно актуальною, оскільки в порівнянні з іншими засобами ідентифікації особи немає необхідності безпосередньої
взаємодії системи і людини.
Використання форми зворотнього зв'язку у моделюванні систем, що включають в себе технологію, орієнтовану на клієнта, є можливим завдяки науковотехнічному прогресу, а також вдосконаленню існуючих систем. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Одеський національний морський університет |
uk_UA |
dc.subject |
форма зворотнього зв’язку для перевезення вантажів (ФЗЗПВ), користувач, клієнтоорієнтованість, клієнт, реєстрація в системі. |
uk_UA |
dc.title |
Розробка форми зворотного зв’язку для перевезення вантажів при обслуговуванні клієнтів на залізниці |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |