Короткий опис (реферат):
У статті розглядається алгоритм управління економічним та
конкурентним потенціалами системи морських торговельних портів на основі
системного підходу з використанням економіко-математичних моделей.
Описується модель верхнього рівня розподілення вантажопотоків між портами
та видами транспорту, яка дозволяє визначити оптимальні схеми доставки
вантажів крізь порти. На цьому рівні оцінюється економічний потенціал системи
портів сумарним значенням чистого дисконтованого потоку майбутніх
надходжень, а також оптимальна частка кожного порту в структурі
вантажообігу усіх портів. На другому рівні економічний потенціал кожного
порту розраховується як його ринкова вартість за період або в році t.
Конкурентний потенціал послуги перевалки вантажів у морських портах на
вантажних фронтах вимірюється їх пропускною спроможністю та показниками
ефективності використання ресурсів. На основі моделювання запропоновано
угруповання факторів, що впливають на економічний і конкурентній потенціали
портів