Короткий опис (реферат):
У статті досліджено умови формування підприємницького
потенціалу підприємств морської галузі, а також відображено різноманітність
існуючих підходів до визначення та формування підприємницького потенціалу
підприємства. Проаналізовано існуючі наукові дослідження та підходи щодо
віднесення досліджуваного потенціалу до складу економічного, трудового, виробничого та психологічного. Акцентовано увагу на значній ролі підприємницького
потенціалу персоналу, а також розвитку здібностей, якостей і навичок, необхідних для ефективної реалізації досліджуваного потенціалу. У результаті аналізу
наукових дефініцій, представлено місце підприємницького потенціалу у системі
соціально-економічного потенціалу підприємства та засоби розкриття внутрішнього підприємницького потенціалу персоналу