Abstract:
В роботі розглянуто проблему підвищення психологічної культури студентів і викладачів через декларування етичних принципів, психологізацію змісту навчання дисциплін гуманітарного циклу та застосування психологічних знань в освітньому процесі. Розгляд освітнього процесу як етично збагаченого середовища для формування психологічної культури студентів, особистісного їх зростання та створення умов оптимізації навчальної діяльності є оновленим підходом у практиці психолога на тлі освітніх реформ. Особистість набуває культури у родині, постійно оновлює її в суспільних відносинах, у процесі дорослішання, та вдосконалення цих проявів особистості у вищій школі відбувається за допомогою консолідації зусиль студентів, викладачів, практичних психологів вищих навчальних закладів. В статті представлено результати впровадження психолого-педагогічних заходів щодо формування та розвитку психологічної культури студентів у навчальному процесі.