dc.contributor.author |
Рєпнова, Т. П. |
|
dc.date.accessioned |
2023-09-12T09:30:20Z |
|
dc.date.available |
2023-09-12T09:30:20Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Рєпнова, Т. П. Етичні принципи у розрізі психологічної культури студента та викладача вищого навчального закладу. Науковий журнал Одеського національного університету «Вісник». Серія: Психологія та соціальна робота. . Т. 24, випуск 2 (50), 2019. С. 151–163. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2707–0409 |
|
dc.identifier.other |
УДК 159.9:005.32+172(177) |
|
dc.identifier.uri |
http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/1662 |
|
dc.description.abstract |
В роботі розглянуто проблему підвищення психологічної культури студентів і викладачів через декларування етичних принципів, психологізацію змісту навчання дисциплін гуманітарного циклу та застосування психологічних знань в освітньому процесі. Розгляд освітнього процесу як етично збагаченого середовища для формування психологічної культури студентів, особистісного їх зростання та створення умов оптимізації навчальної діяльності є оновленим підходом у практиці психолога на тлі освітніх реформ. Особистість набуває культури у родині, постійно оновлює її в суспільних відносинах, у процесі дорослішання, та вдосконалення цих проявів особистості у вищій школі відбувається за допомогою консолідації зусиль студентів, викладачів, практичних психологів вищих навчальних закладів. В статті представлено результати впровадження психолого-педагогічних заходів щодо формування та розвитку психологічної культури студентів у навчальному процесі. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
«Астропринт» |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Психологія та соціальна робота;Т. 24, випуск 2 (50), |
|
dc.subject |
Психологічна культура, етично збагачене середовище, принципи, консолідація, саморозвиток, саморегуляція, самоактуалізація |
uk_UA |
dc.title |
Етичні принципи у розрізі психологічної культури студента та викладача вищого навчального закладу |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |