Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Рєпнова, Т. П. | |
dc.date.accessioned | 2023-09-12T09:30:20Z | |
dc.date.available | 2023-09-12T09:30:20Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Рєпнова, Т. П. Етичні принципи у розрізі психологічної культури студента та викладача вищого навчального закладу. Науковий журнал Одеського національного університету «Вісник». Серія: Психологія та соціальна робота. . Т. 24, випуск 2 (50), 2019. С. 151–163. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2707–0409 | |
dc.identifier.other | УДК 159.9:005.32+172(177) | |
dc.identifier.uri | http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/1662 | |
dc.description.abstract | В роботі розглянуто проблему підвищення психологічної культури студентів і викладачів через декларування етичних принципів, психологізацію змісту навчання дисциплін гуманітарного циклу та застосування психологічних знань в освітньому процесі. Розгляд освітнього процесу як етично збагаченого середовища для формування психологічної культури студентів, особистісного їх зростання та створення умов оптимізації навчальної діяльності є оновленим підходом у практиці психолога на тлі освітніх реформ. Особистість набуває культури у родині, постійно оновлює її в суспільних відносинах, у процесі дорослішання, та вдосконалення цих проявів особистості у вищій школі відбувається за допомогою консолідації зусиль студентів, викладачів, практичних психологів вищих навчальних закладів. В статті представлено результати впровадження психолого-педагогічних заходів щодо формування та розвитку психологічної культури студентів у навчальному процесі. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | «Астропринт» | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Психологія та соціальна робота;Т. 24, випуск 2 (50), | |
dc.subject | Психологічна культура, етично збагачене середовище, принципи, консолідація, саморозвиток, саморегуляція, самоактуалізація | uk_UA |
dc.title | Етичні принципи у розрізі психологічної культури студента та викладача вищого навчального закладу | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |