Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Ференс, Д.Г. | |
dc.date.accessioned | 2023-11-21T09:33:25Z | |
dc.date.available | 2023-11-21T09:33:25Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Ференс Д.Г. Організація перевезень залізно-рудної сировини орендованими у тайм-чартер суднами. Бакалаврська робота- ОНМУ, 2023.- 87 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/1892 | |
dc.description.abstract | Випускна кваліфікаційна робота на здобуття першого рівня вищої освіти (бакалавр) у галузі знань 27 – «Транспорт» за спеціальністю 275 – «Транспортні технології (на морському та річковому транспорті)». – Кафедра «Експлуатації флоту і технології морських перевезень» Навчально-наукового інституту морського бізнесу Одеського національного морського університету, Одеса, 2023. У данній випускній кваліфікаційній роботі вирішується питання, який тип суден, взятих у тайм-чартер, є найвигіднішим для фрахтувальника при перевезенні руди. Ефективність буде визначатися шляхом порівняння собівартості перевезення руди на тайм-чартерних судах з собівартістю перевезення на суднах, зафрахтованих по рейсовому чартеру, де в ролі останньої виступає ставка фрахту. Проаналівувавши усі розрахункові дані в 3 частині приходимо до висновку про те, що найвигіднішим для орендаря є використання «кейпсайзів», по якимсобівартість перевезення руди дорівнює 27,30 дол/тонн. Це і є проектною пропозицією розв’язуваної задачі з вибору роботи суден при перевезенні руди, та економічна ефективність від освоєння проектного вантажопотоку в кількості 600000 тонн буде дорівнювати 8 817 680 дол. Ключові слова: тайм-чартер,балкери, показники роботи балкерів, обґрунтування типорозміру судна, економічний ефект. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Одеський національний морський університет | uk_UA |
dc.title | Організація перевезень залізно-рудної сировини орендованими у тайм-чартер суднами | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |