DSpace Repository

Research of students’ ideas about the actual and expected image of university corporate culture

Show simple item record

dc.contributor.author Goy, O.
dc.contributor.author Razumova, O.
dc.contributor.author Hornarm, I.
dc.contributor.author Chumaieva, Y.
dc.contributor.author Hoy, N.
dc.date.accessioned 2023-12-21T12:52:02Z
dc.date.available 2023-12-21T12:52:02Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Goy, O., Razumova, O., Hornarm I., Chumaieva, Y., & Hoy, N. (2022). Research of students’ ideas about the actual and expected image of university corporate culture. Amazonia Investiga, 11(55), 180-190. uk_UA
dc.identifier.uri http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/2029
dc.description.abstract Метою статті є емпіричне дослідження і теоретичне обґрунтування уявлень студентів про реальний і очікуваний образи корпоративної культури університету. Матеріали і методи дослідження: застосовано валідний психодіагностичний інструментарій, який уможливив релевантно виміряти змістові параметри корпоративної культури університету і порівняти досліджувані образи; побудовано кореляційну матрицю; застосовано коефіцієнти перевірки достовірності отриманих даних. Результати. Встановлено відмінності за чотирма типами реального і очікуваного образів корпоративної культури: Закритий (CT), Випадковий (RT), Відкритий (OT), Синхронний (ST). Констатовано превалювання закритого типу (CТ) реального образу корпоративної культури університету (t=-2.31; р<.05). Зафіксовано відкритий тип (OT) (t=2.41; р<.05), як очікуваний образ корпоративної культури. З’ясовано взаємозв’язки параметрів соціальних очікуваньстудентів з параметрами типів бажаного образу корпоративної культури. Висновки. Уявлення студентів про реальний і очікуваний образи корпоративної культури університету зв’язані з параметрами соціальних очікувань і визначають саморегуляційну готовність респондентів до майбутньої професійної діяльності. uk_UA
dc.language.iso en uk_UA
dc.publisher Amazonia Investiga uk_UA
dc.subject Організаційна культура, заклад вищої освіти, інституційна приналежність, освітній простір, професійна ідентифікація. uk_UA
dc.title Research of students’ ideas about the actual and expected image of university corporate culture uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account