Abstract:
Розглянуті розділи
РОЗДІЛ 1. КРИТЕРІЙ ІНТЕНСИВНОСТІ ПРИБУТКУ У ВИРОБНИЧО-ТРАНСПОРТНИХ СИСТЕМАХ
1.1. Відмінність виробничо-транспортних систем від логістичних
1.2. Транспортні задачі за критерієм максимуму інтенсивності прибутку
1.3. Аналіз ліквідності
1.4. Оцінка фінансової стійкості
РОЗДІЛ 2. ВИКОРИСТАННЯ КРИТЕРІЮ ІНТЕНСИВНОСТІ ПРИБУТКУ В ЗАДАЧАХ ОПТИМІЗАЦІЇ ВИРОБНИЧО-ТРАНСПОРТНИХ СИСТЕМ
2.1. Оптимізація кругового маршруту контейнерної лінії
2.2. Оптимізація вибору порту вантажовласниками
2.3. Оптимізація моментів часу проведення модернізації та заміни портальних кранів
2.4. Моделі оптимізації стратегії оновлення парку портальних кранів
2.5. Залежність оптимальної стратегії оновлення парку портальних кранів від горизонту планування
2.6. Оптимізація чисельного складу та діяльності малого підприємства на морському транспорті
РОЗДІЛ 3. ВИКОРИСТАННЯ КРИТЕРІЮ ІНТЕНСИВНОСТІ ПРИБУТКУ В ПРАКТИЧНИХ ЗАДАЧАХ
3.1. Обґрунтування доцільності заміни кранів для компанії «Бруклін-Київ»
3.2. Оптимізація вибору морського порту за критерієм максимуму інтенсивності прибутку
3.3. Оптимізація за критерієм максимуму інтенсивності прибутку взаємодії вантажовласника, морського порту та судноплавної компанії