Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Мендело, В.В. | |
dc.date.accessioned | 2024-01-17T09:35:49Z | |
dc.date.available | 2024-01-17T09:35:49Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Мендело В.В., Науково-практичний журнал «Наука і освіта» / Про тенденції дослідження емоційного інтелекту / Science and Education, 2021, Issue 4 с.45-55 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/2454 | |
dc.description.abstract | У статті розглянуто процес історичного розвитку поняття «емоційний інтелект», а також здійснено класифікацію сучасних підходів до цього явища у вітчизняних та зарубіжних наукових працях. Ціль дослідження: систематизувати тенденції дослідження емоційного інтелекту як компонента мислення. Досягнення цієї мети було вирішено такі: уточнити психологічну сутність значення поняття «емоційний інтелект»; узагальнити та систематизувати основні ознаки, за якими проводяться дослідження емоційного інтелекту; охарактеризувати психологічні моделі емоційного інтелекту Для вирішення поставлених завдань використовувався наступний комплекс теоретичних методів дослідження: вивчення та аналіз психологічної літератури на тему дослідження, узагальнення та систематизація матеріалу, що дало можливість охарактеризувати основні аспекти та напрямки, за якими ведуться наукові дослідження. Наукова стаття є узагальнюючою систематичним дослідженням. Методологічною основою дослідження є наукові праці вітчизняних та зарубіжних вчених-психологів, таких як: Дж. Майєр, Д. Халперн, У. Грей, А. Ортоні, Дж. Клор, А. Коллінз, а також Л. С. Виготський, С. Л. Рубінштейн, А. Н. Леонтьєв, О. К. Тихомиров, О. Я. Чебикіна та ін. У ході дослідження встановлено, що: незважаючи на велику кількість досліджень видів та компонентів інтелекту, остаточне їх встановлення на даний момент є вкрай скрутним . В результаті проведеного дослідження зазначено, що найбільш ефективно розкривають поняття емоційного інтелекту моделі здібностей, оскільки вони характеризуються більшою практичною розробкою та більшою надійністю діагностичного інвентарю. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Science and Education /Науково-практичний журнал «Наука і освіта» | uk_UA |
dc.subject | емоції, емоційний інтелект, моделі емоційного інтелекту, емоційне мислення, емоційна зрілість, історія психології. | uk_UA |
dc.title | Про тенденції дослідження емоційного інтелекту | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |