dc.contributor.author |
Бондаревич, С.М. |
|
dc.contributor.author |
Запорожцев, Е.Г. |
|
dc.contributor.author |
Зарична, Г.Р. |
|
dc.date.accessioned |
2024-01-19T09:01:48Z |
|
dc.date.available |
2024-01-19T09:01:48Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Бондаревич С.М., Запорожцев Е.Г., Зарична Г.Р. Дослідження впливу рівня емоційного вигорання педагогів на рівеньпрацездатності в умовах довготривалого стресу. Журнал «Наукові інновації та передові технології» № 13(27) 2023 (Серія «Управління та адміністрування», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка», 2023. С.909-922. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/2501 |
|
dc.description.abstract |
В статті розглянуті проблеми вигорання і морального виснаження.
Багато хто сьогодні змінив місце проживання, спосіб життя, вид діяльності. Здобувачі освіти та викладачі університету змушені адаптуватися до нових умов життя, визнавати, що режим очікування затягнувся і варто думати про те, як жити далі. Актуальність цього питання можна пояснити відсутністю надійної системи психологічних технологій запобігання розвитку синдрому емоційного вигорання. Мета дослідження: дослідити психологічні особливості особистості у формуванні емоційного вигорання. Методи дослідження: включали вивчення рівня емоційного вигорання у педагогів. Аналіз вплива рівня емоційного вигорання педагогів на рівень працездатності в умовах довготривалого стресу дозволяє стверджувати, що емоційне вигорання негативно позначається на виконанні людиною своєї діяльності, оскільки призводить до емоційної і особистісної відстороненості, незадоволеності собою. За першою методикою «Діагностика рівня емоційного вигорання» В.В. Бойко, можна сказати, що у більшості респондентів виділяється найбільша фаза резистенції у 66% осіб та напруги – у 62,7% осіб, а фаза виснаження показала середні показники – у 46% осіб. Враховуючи, що респонденти – є педагогами, можна зробити висновки, що у специфічних ситуаціях, включаючи кризові обставини, наприклад, в умовах війни, педагоги демонструють високу здатність до адаптації та володіння. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Наукові інновації та передові технології |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
«Управління та адміністрування»; |
|
dc.relation.ispartofseries |
«Право»; |
|
dc.relation.ispartofseries |
«Економіка»; |
|
dc.relation.ispartofseries |
«Психологія»; |
|
dc.relation.ispartofseries |
«Педагогіка»,; |
|
dc.subject |
Стрес; емоційне вигорання; фаза резистенції; професійна мотивація |
uk_UA |
dc.title |
Дослідження впливу рівня емоційного вигорання педагогів на рівеньпрацездатності в умовах довготривалого стресу |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |