Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бондаревич, С.М. | |
dc.contributor.author | Запорожцев, Е.Г. | |
dc.contributor.author | Зарична, Г.Р. | |
dc.date.accessioned | 2024-01-19T09:01:48Z | |
dc.date.available | 2024-01-19T09:01:48Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Бондаревич С.М., Запорожцев Е.Г., Зарична Г.Р. Дослідження впливу рівня емоційного вигорання педагогів на рівеньпрацездатності в умовах довготривалого стресу. Журнал «Наукові інновації та передові технології» № 13(27) 2023 (Серія «Управління та адміністрування», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка», 2023. С.909-922. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/2501 | |
dc.description.abstract | В статті розглянуті проблеми вигорання і морального виснаження. Багато хто сьогодні змінив місце проживання, спосіб життя, вид діяльності. Здобувачі освіти та викладачі університету змушені адаптуватися до нових умов життя, визнавати, що режим очікування затягнувся і варто думати про те, як жити далі. Актуальність цього питання можна пояснити відсутністю надійної системи психологічних технологій запобігання розвитку синдрому емоційного вигорання. Мета дослідження: дослідити психологічні особливості особистості у формуванні емоційного вигорання. Методи дослідження: включали вивчення рівня емоційного вигорання у педагогів. Аналіз вплива рівня емоційного вигорання педагогів на рівень працездатності в умовах довготривалого стресу дозволяє стверджувати, що емоційне вигорання негативно позначається на виконанні людиною своєї діяльності, оскільки призводить до емоційної і особистісної відстороненості, незадоволеності собою. За першою методикою «Діагностика рівня емоційного вигорання» В.В. Бойко, можна сказати, що у більшості респондентів виділяється найбільша фаза резистенції у 66% осіб та напруги – у 62,7% осіб, а фаза виснаження показала середні показники – у 46% осіб. Враховуючи, що респонденти – є педагогами, можна зробити висновки, що у специфічних ситуаціях, включаючи кризові обставини, наприклад, в умовах війни, педагоги демонструють високу здатність до адаптації та володіння. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Наукові інновації та передові технології | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | «Управління та адміністрування»; | |
dc.relation.ispartofseries | «Право»; | |
dc.relation.ispartofseries | «Економіка»; | |
dc.relation.ispartofseries | «Психологія»; | |
dc.relation.ispartofseries | «Педагогіка»,; | |
dc.subject | Стрес; емоційне вигорання; фаза резистенції; професійна мотивація | uk_UA |
dc.title | Дослідження впливу рівня емоційного вигорання педагогів на рівеньпрацездатності в умовах довготривалого стресу | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |