DSpace Repository

Дослідження впливу рівня емоційного вигорання педагогів на рівеньпрацездатності в умовах довготривалого стресу

Show simple item record

dc.contributor.author Бондаревич, С.М.
dc.contributor.author Запорожцев, Е.Г.
dc.contributor.author Зарична, Г.Р.
dc.date.accessioned 2024-01-19T09:01:48Z
dc.date.available 2024-01-19T09:01:48Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Бондаревич С.М., Запорожцев Е.Г., Зарична Г.Р. Дослідження впливу рівня емоційного вигорання педагогів на рівеньпрацездатності в умовах довготривалого стресу. Журнал «Наукові інновації та передові технології» № 13(27) 2023 (Серія «Управління та адміністрування», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка», 2023. С.909-922. uk_UA
dc.identifier.uri http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/2501
dc.description.abstract В статті розглянуті проблеми вигорання і морального виснаження. Багато хто сьогодні змінив місце проживання, спосіб життя, вид діяльності. Здобувачі освіти та викладачі університету змушені адаптуватися до нових умов життя, визнавати, що режим очікування затягнувся і варто думати про те, як жити далі. Актуальність цього питання можна пояснити відсутністю надійної системи психологічних технологій запобігання розвитку синдрому емоційного вигорання. Мета дослідження: дослідити психологічні особливості особистості у формуванні емоційного вигорання. Методи дослідження: включали вивчення рівня емоційного вигорання у педагогів. Аналіз вплива рівня емоційного вигорання педагогів на рівень працездатності в умовах довготривалого стресу дозволяє стверджувати, що емоційне вигорання негативно позначається на виконанні людиною своєї діяльності, оскільки призводить до емоційної і особистісної відстороненості, незадоволеності собою. За першою методикою «Діагностика рівня емоційного вигорання» В.В. Бойко, можна сказати, що у більшості респондентів виділяється найбільша фаза резистенції у 66% осіб та напруги – у 62,7% осіб, а фаза виснаження показала середні показники – у 46% осіб. Враховуючи, що респонденти – є педагогами, можна зробити висновки, що у специфічних ситуаціях, включаючи кризові обставини, наприклад, в умовах війни, педагоги демонструють високу здатність до адаптації та володіння. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Наукові інновації та передові технології uk_UA
dc.relation.ispartofseries «Управління та адміністрування»;
dc.relation.ispartofseries «Право»;
dc.relation.ispartofseries «Економіка»;
dc.relation.ispartofseries «Психологія»;
dc.relation.ispartofseries «Педагогіка»,;
dc.subject Стрес; емоційне вигорання; фаза резистенції; професійна мотивація uk_UA
dc.title Дослідження впливу рівня емоційного вигорання педагогів на рівеньпрацездатності в умовах довготривалого стресу uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account