dc.contributor.author |
Кернас, А.В. |
|
dc.date.accessioned |
2024-01-23T09:02:42Z |
|
dc.date.available |
2024-01-23T09:02:42Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Кернас А.В. Психологічні особливості розвитку творчого потенціалу студентів, Професорсько- викладацька науково-технічна конференція ОНМУ 30 вересня 2022. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/2549 |
|
dc.description |
стаття |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Сучасна вища освіта в Україні має орієнтуватися на розвиток творчого потенціалу студентів засобами навчального- методичного матеріалу. Ми маємо розглядати процес розвитку творчого потенціалу студентів як високоякісні перетворення системи індивідуальних властивостей особистості сприятливих до саморозвитку та самореалізації студентів. У звя’зку з цим у вищих навчальних закладах вирішуються завдання орієнтації мотиваційної сфери та створення умов для розвитку творчого потенціалу студентів.
В концептуальному погляді на цю проблему А. Мослоу говорить про дві стадії творчості- про первинну та вторинну. Характерними проявами первинної стадії є імпровізація та натхнення. На цій стадії людиною рухає інтенсивна
емоція інтерес –збудження. Друга стадія, це розробка або розвиток вихідного натхнення ідей, що осяяли людину в момент сильного
емоційного збудження. Вона вимагає від людини
самодисципліни, та важкої наполегливої праці. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
ОНМУ |
uk_UA |
dc.subject |
Інтерес, креативність, потенціал, творчі можливості, навички |
uk_UA |
dc.title |
Психологічні особливості розвитку творчого потенціалу студентів |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |