Короткий опис (реферат):
Сучасна вища освіта в Україні має орієнтуватися на розвиток творчого потенціалу студентів засобами навчального- методичного матеріалу. Ми маємо розглядати процес розвитку творчого потенціалу студентів як високоякісні перетворення системи індивідуальних властивостей особистості сприятливих до саморозвитку та самореалізації студентів. У звя’зку з цим у вищих навчальних закладах вирішуються завдання орієнтації мотиваційної сфери та створення умов для розвитку творчого потенціалу студентів.
В концептуальному погляді на цю проблему А. Мослоу говорить про дві стадії творчості- про первинну та вторинну. Характерними проявами первинної стадії є імпровізація та натхнення. На цій стадії людиною рухає інтенсивна
емоція інтерес –збудження. Друга стадія, це розробка або розвиток вихідного натхнення ідей, що осяяли людину в момент сильного
емоційного збудження. Вона вимагає від людини
самодисципліни, та важкої наполегливої праці.