Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кернас, А.В. | |
dc.date.accessioned | 2024-01-23T09:02:42Z | |
dc.date.available | 2024-01-23T09:02:42Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Кернас А.В. Психологічні особливості розвитку творчого потенціалу студентів, Професорсько- викладацька науково-технічна конференція ОНМУ 30 вересня 2022. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/2549 | |
dc.description | стаття | uk_UA |
dc.description.abstract | Сучасна вища освіта в Україні має орієнтуватися на розвиток творчого потенціалу студентів засобами навчального- методичного матеріалу. Ми маємо розглядати процес розвитку творчого потенціалу студентів як високоякісні перетворення системи індивідуальних властивостей особистості сприятливих до саморозвитку та самореалізації студентів. У звя’зку з цим у вищих навчальних закладах вирішуються завдання орієнтації мотиваційної сфери та створення умов для розвитку творчого потенціалу студентів. В концептуальному погляді на цю проблему А. Мослоу говорить про дві стадії творчості- про первинну та вторинну. Характерними проявами первинної стадії є імпровізація та натхнення. На цій стадії людиною рухає інтенсивна емоція інтерес –збудження. Друга стадія, це розробка або розвиток вихідного натхнення ідей, що осяяли людину в момент сильного емоційного збудження. Вона вимагає від людини самодисципліни, та важкої наполегливої праці. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | ОНМУ | uk_UA |
dc.subject | Інтерес, креативність, потенціал, творчі можливості, навички | uk_UA |
dc.title | Психологічні особливості розвитку творчого потенціалу студентів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |