Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бондаревич, С.М. | |
dc.contributor.author | Діколь-Кобріна, О.А. | |
dc.contributor.author | Шеремет, І.В. | |
dc.date.accessioned | 2024-01-24T13:06:55Z | |
dc.date.available | 2024-01-24T13:06:55Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Бондаревич С.М., Діколь-Кобріна О.А., Шеремет І.В. Аналіз психологічних факторів емоційного вигорання в умовах сьогодення (на прикладі старшокласників). / Журнал «Наукові перспективи (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»)». Випуск № 10(40), 2023. С. 720 – 721. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/2595 | |
dc.description.abstract | У статті розглянуто як під час свого формування у ранньому юнацькому віці людина зустрічається з кризою ідентичності, дорослішання, переформатування міжособистісної взаємодії з дорослими та однолітками, з фізіологічними змінами організму тощо. Всі ці чинники негативно впливають на психологічний стан, дають велике та довготривале навантаження на нервову систему старших школярів, провокуючи стан хронічного стресу та повного виснаження. За даними проведеного дослідження показано, що ефективність формування стресостійкості старшокласників залежить від низки факторів: психолого-педагогічної культури батьків, рівня зацікавленості самих учнів, а також володіння ними певними знаннями і вміннями, що необхідні для успішного подолання стресових ситуацій. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Одеський національний морський університет | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | «Педагогіка»;Випуск 10(40) | |
dc.relation.ispartofseries | «Психологія»;Випуск 10(40) | |
dc.relation.ispartofseries | «Медицина»;Випуск 10(40) | |
dc.subject | старшокласник, стрес, емоційне вигорання, афективна сфера, тривожність, невротизація. | uk_UA |
dc.title | Аналіз психологічних факторів емоційного вигорання в умовах сьогодення (на прикладі старшокласників) | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |