dc.contributor.author |
Ташогло, О.О. |
|
dc.date.accessioned |
2024-01-30T08:07:59Z |
|
dc.date.available |
2024-01-30T08:07:59Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Ташогло О.О. Обґрунтування ефективного варіанту комерційної експлуатації суденхендімакс. Дипломна робота бакалавра - Одеса: ОНМУ, 2023. – 88 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/2647 |
|
dc.description.abstract |
Як напрями роботи суден розглянуто два – це УкраїнаАргентина (напрямок А) та Україна-Канада (напрямок Б) . Як український порт
навантаження розглянуто порт Південний. Розглянуті вантажі – зерно, руда,
добрива. Були розраховані техніко-експлуатаційні показники роботи суден за
напрямами. Підсумком розрахунків є тайм-чартерний еквівалент. Згідно з
розрахунками, напрямок Б більш прибутковий, ніж А. Тим не менш, для обох
напрямків рівень тайм-чартерного еквівалента набагато перевищує ставки
тайм-чартерної оренди. Висновок: судна мають працювати на умовах
рейсового чартеру на напрямках, що розглядаються. При можливості вибору -
віддати перевагу напрямку Б. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Одеський національний морський університет |
uk_UA |
dc.subject |
зерно, тайм-чартерне фрахтування, провізна здатність, ефективність |
uk_UA |
dc.title |
Обґрунтування ефективного варіанту комерційної експлуатації суденхендімакс |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |