Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Ташогло, О.О. | |
dc.date.accessioned | 2024-01-30T08:07:59Z | |
dc.date.available | 2024-01-30T08:07:59Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Ташогло О.О. Обґрунтування ефективного варіанту комерційної експлуатації суденхендімакс. Дипломна робота бакалавра - Одеса: ОНМУ, 2023. – 88 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/2647 | |
dc.description.abstract | Як напрями роботи суден розглянуто два – це УкраїнаАргентина (напрямок А) та Україна-Канада (напрямок Б) . Як український порт навантаження розглянуто порт Південний. Розглянуті вантажі – зерно, руда, добрива. Були розраховані техніко-експлуатаційні показники роботи суден за напрямами. Підсумком розрахунків є тайм-чартерний еквівалент. Згідно з розрахунками, напрямок Б більш прибутковий, ніж А. Тим не менш, для обох напрямків рівень тайм-чартерного еквівалента набагато перевищує ставки тайм-чартерної оренди. Висновок: судна мають працювати на умовах рейсового чартеру на напрямках, що розглядаються. При можливості вибору - віддати перевагу напрямку Б. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Одеський національний морський університет | uk_UA |
dc.subject | зерно, тайм-чартерне фрахтування, провізна здатність, ефективність | uk_UA |
dc.title | Обґрунтування ефективного варіанту комерційної експлуатації суденхендімакс | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |