Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Popovych, Ihor | |
dc.contributor.author | Kokorina, Yuliia | |
dc.date.accessioned | 2024-01-30T10:57:03Z | |
dc.date.available | 2024-01-30T10:57:03Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Popovych, Ihor, Kokorina, Yuliia Research of the mental states of anxiety of fourth-graders in secondary schools during the progression of the COVID-19 pandemic // Revista Romaneasca pentru Educate Multidimensionala. 2022. Vоl. 14, № 1. Pp. 32-51. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/2662 | |
dc.description.abstract | Метою статті є дослідження факторів психічних станів тривожності учнів початкових класів під час прогресування пандемії COVID-19. Теоретично обґрунтовано психологічні фактори шкільної тривожності та страхів. Виділено методологічні вихідні положення емпіричного дослідження. Враховано поєднання психологічних і фізіологічних семантичних параметрів явища. Узагальнено, що отримані емпіричні результати та теоретичні обґрунтування сприятимуть: реалізації розв’язання освітніх проблем у молодшому шкільному віці; впровадження отриманих результатів у профілактичну та корекційно-розвивальну роботу; зменшить тривожність та вплине на формування адекватної поведінки четвертокласників загальноосвітніх навчальних закладів | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.publisher | Revista Romaneasca pentru Educate Multidimensionala | uk_UA |
dc.subject | Pupil, anxiety, adaptation, fears, suicide, school spaciousness | uk_UA |
dc.title | Research of the mental states of anxiety of fourth-graders in secondary schools during the progression of the COVID-19 pandemic | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |