Короткий опис (реферат):
У статті розглядається блогінг як сучасна субкультура та медіа, яка впливає на молоде покоління, визначаючи поведінку й ментальність її учасників. Емпіричне дослідження потреб і ціннісних орієнтацій блогерів проілюструвало, що пріоритетними термінальними ціннісними орієнтаціями для блогерів є активне життя, цікава робота, матеріально забезпечене життя, кохання, свобода, здоров’я. Серед найбільш бажаних інструментальних цінностей блогерів можна виділити сміливість у відстоюванні своєї думки, відповідальність, ефективність у справах, незалежність, сильна воля. Виявлено ієрархію потреб, згідно з якою на першому місці у блогерів знаходиться блок потреб у матеріальному становищі (М=27); на другому – потреба в само- реалізації (М=22,5); на третьому – потреба в повазі з боку оточення (М=21,7); на четвертому – потреба в безпеці (М=20); на п’ятому – потреба в міжособистісних зв’язках (М=18,2). За допомогою кореляційного аналізу розкрито специфіку взаємозв’язку структур- них компонентів ціннісно-потребової сфери в особистості блогерів: матеріальні потреби блогерів позитивно корелюють з орієнтацією на матеріально забезпечене життя, негативно – з орієнтацією на духовне задоволення та цікаву роботу; потреба в міжообистісних зв’язках негативно корелює з нетерпимістю до чужих/власних недоліків і з орієнтацією на незалежність. Локус контролю життя у блогерів залежить від орієнтації на матеріально забезпечене життя й цікаву роботу. Результативність життя блогерів забезпечується матеріальним життям і власним престижем