Короткий опис (реферат):
У статті представлено результати емпіричного дослідження взаємозв’язку стилів керівництва та організаційної довіри працівників підприємств, зокрема банківської сфери. Результати показали, що частіше працівники банківської сфери мають справу з керівниками, які використовують авторитет-підпорядкування, рідше ‒ командний стиль управління. Показники параметрів, що складають організаційну довіру, свідчать, що більшість з них знаходяться в середньому діапазоні, загальний індекс вказує на помірний рівень довіри. Дослідження взаємозв’язків стилів керівництва тарівня організаційної довіри показало, що: примітивне керівництво має зворотній взаємозв’язок із довірою та результативністю; соціальне керівництво має прямий кореляційний зв’язок із довірою та турботою; авторитет-підпорядкування має зворотній кореляційний зв’язок із довірою та прямий–із результативністю; виробничо-соціальне та командне керівництво мають прямий кореляційний зв’язок із довірою, послідовністю, результативністю та турботою. Таким чином, з точки зору розвитку організаційної довіри, оптимальними стилями керівництва є соціальний, виробничо-соціальний та командний, серед яких найбільш сприятливим є командний.