Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Арнаут, Г.І. | |
dc.date.accessioned | 2024-02-02T10:20:21Z | |
dc.date.available | 2024-02-02T10:20:21Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Арнаут Г.І. Особливості формування самооцінки у підлітків із порушенням інтелектуального розвитку Випускна кваліфікаційна робота бакалавра. - ОНМУ, Одеса – 2023 р. - 47 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/2743 | |
dc.description.abstract | Проаналізована у кваліфікаційній роботі інформація свідчить про те, що існує великий взаємозв’язок між самооцінкою підлітка та його інтелектуального розвитку. Оскільки формування особистості в підлітковому віці має свої певні специфічні ознаки, що, у першу чергу, зумовлені віковими характеристиками даного періоду, то пріоритетного значення набуває необхідність вивчення впливу самооцінки на моделі поведінки підлітків. Розглянуті розділи: Теоретичні засади дослідження проблеми розвитку самооцінки підлітків із порушенням інтелектуального розвитку Емпіричне дослідження впливу засобів на розвиток самооцінки підлітків із порушенням інтелектуального розвитку. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Одеський національний морський університет | uk_UA |
dc.subject | самооцінка, інтелектуальний розвиток, підлітки | uk_UA |
dc.title | Особливості формування самооцінки у підлітків із порушенням інтелектуального розвитку | uk_UA |
dc.type | Learning Object | uk_UA |