Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Болгарова, Х.Ю. | |
dc.date.accessioned | 2024-02-02T11:49:38Z | |
dc.date.available | 2024-02-02T11:49:38Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Болгарова Х.Ю. Проблеми вивчення тривожності у дітей молодшого шкільного віку в умовах освітньої програми «Нова Українська Школа». Випускна кваліфікаційна робота бакалавра. - ОНМУ, Одеса – 2023 р. – 66 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/2753 | |
dc.description.abstract | проаналізована у кваліфікаційному дослідженні інформація свідчить про те, що в умовах численних соціально-політичних перетворень в Україні особливої актуальності набуває питання особистісного становлення й майбутнього розвитку громадянина. Така переорієнтація обумовила зміну парадигми навчально-виховного процесу сучасної школи і в сьогоденні відбувається це у вигляді змін початкової навчальної системи до системи «Нова Українська Школа». У цих умовах зростає необхідність глибокого знання внутрішнього потенціалу учня, його вікових особливостей розвитку. Розглянуті розділи: Сутність поняття тривожності молодших школярів та теоретико-методологічний аналіз проблеми. Емпіричне дослідження особистісної шкільної тривожності у дітей молодшого шкільного віку в умовах навчання за учбовою програмою «Нова Українська Школа» (НУШ). | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Одеський національний морський університет | uk_UA |
dc.subject | Нова Українська Школа, тривожність, тривога, шкільний вік, НУШ | uk_UA |
dc.title | Проблеми вивчення тривожності у дітей молодшого шкільного віку в умовах освітньої програми «Нова Українська Школа» | uk_UA |
dc.type | Learning Object | uk_UA |