Abstract:
проаналізована у кваліфікаційному дослідженні інформація свідчить про те, що в умовах численних соціально-політичних перетворень в Україні особливої актуальності набуває питання особистісного становлення й майбутнього розвитку громадянина. Така переорієнтація обумовила зміну парадигми навчально-виховного процесу сучасної школи і в сьогоденні відбувається це у вигляді змін початкової навчальної системи до системи «Нова Українська Школа». У цих умовах зростає необхідність глибокого знання внутрішнього потенціалу учня, його вікових особливостей розвитку.
Розглянуті розділи:
Сутність поняття тривожності молодших школярів та теоретико-методологічний аналіз проблеми.
Емпіричне дослідження особистісної шкільної тривожності у дітей молодшого шкільного віку в умовах навчання за учбовою програмою «Нова Українська Школа» (НУШ).