Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Даніч, Д. | |
dc.date.accessioned | 2024-02-02T14:07:55Z | |
dc.date.available | 2024-02-02T14:07:55Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Даніч Д. Проблема вивчення агресивності у дітей молодшого шкільного віку. Випускна кваліфікаційна робота бакалавра. - ОНМУ, Одеса – 2023 р. – 67 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/2769 | |
dc.description.abstract | проаналізована у кваліфікаційному дослідженні інформація свідчить про те, що молодший шкільний вік традиційно вважається одним з найскладніших для школяра и може провокувати агресивні форми поведінки. Агресивна поведінка являє собою явище, яке відіграє особливу роль в психічному житті людей, їхньому розвитку, самореалізації, відносинах з іншими людьми, нарешті, в житті суспільства в цілому. Розглянуті розділи: Психологічні аспекти вивчення проблеми агресивності молодших школярів. Емпіричне дослідження проблеми агресивності молодших школярів | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Одеський національний морський університет | uk_UA |
dc.subject | проблема агресивності, молодші школярі, агресивна поведінка | uk_UA |
dc.title | Проблема вивчення агресивності у дітей молодшого шкільного віку | uk_UA |
dc.type | Learning Object | uk_UA |