Abstract:
проаналізована у кваліфікаційному дослідженні інформація свідчить про те, що вивчення розвитку психологічних пізнавальних процесів дітей старшого дошкільного віку є однією з найбільш актуальних тем у сучасній педагогіці та психології. Це пов’язано з тим ,що саме на цьому етапі розвитку дитини формуються основні психічні функції, які впливають на подальший успіх у навчанні та соціальному житті У сучасному світі високих технологій та комунікативних процесів відбуваються великі зміни у вихованні дітей, зокрема на вимогах до підготовки дітей дошкільного віку до навчання у школі, тому важливо знати, які методи та підходи до навчання можуть допомогти кожній дитині розвивати свої пізнавальні процеси на максимально можливому рівні.
Розглянуті розділи:
Теоретичні аспекти розвитку пізнавальних процесів дітей старшого дошкільного віку.
Емпіричне дослідження розвитку пізнавальних процесів дітей старшого дошкільного віку.