Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Іващенко, Г.Ю. | |
dc.date.accessioned | 2024-02-07T11:27:53Z | |
dc.date.available | 2024-02-07T11:27:53Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Іващенко Г.Ю. Психологічні особливості трансформації і мислення з віком. Випускна кваліфікаційна робота бакалавра. - ОНМУ, Одеса – 2023 р. – 67 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/2841 | |
dc.description.abstract | проаналізована у кваліфікаційному дослідженні інформація свідчить про те, що проблема творчості та креативного мислення є об'єктом дослідження багатьох наук, включаючи психологію, педагогіку, менеджмент та маркетинг. Тому розвиток творчих здібностей вже в дитинстві є важливим, що означає вчення дітей не тільки приймати факти, але й аналізувати їх критично, стимулювати їх до нетрадиційного вирішення проблем. Тому розвиток творчості в дошкільників є важливим не тільки з метою формування творчої особистості, що відповідає вимогам сучасної освіти, але й з тієї причини, що особа, здатна до творчого мислення, завжди знайде рішення у нестандартних ситуаціях та легше адаптується в житті. Розглянуті розділи: Теоретико-методологічні основи проблеми розвитку мислення. Особливості формування наочно-образного мислення на за допомогою ігрової діяльності у дітей старшого дошкільного віку. Емпіричне дослідження передумов трансформації мислення у дітей старшого дошкільного віку. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Одеський національний морський університет | uk_UA |
dc.subject | Мислення, наочно-образне мислення, ігрова діяльність, старший дошкільний вік, сюжетно-рольова гра | uk_UA |
dc.title | Психологічні особливості трансформації і мислення з віком | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |