DSpace Repository

Особливості розробки рекламних кампаній в туризмі. Розвиток методів управління та господарювання на транспорті: Зб. наук. Праць

Show simple item record

dc.contributor.author Ремзіна, Н.А.
dc.date.accessioned 2024-02-09T08:59:08Z
dc.date.available 2024-02-09T08:59:08Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Ремзіна Н.А. Особливості розробки рекламних кампаній в туризмі. Розвиток методів управління та господарювання на транспорті: Зб. наук. Праць. 2023. .№4 (85). С. 145-156 uk_UA
dc.identifier.uri http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/2912
dc.description.abstract Стаття присвячена дослідженню особливостей розробки та здійснення рекламних кампаній в туристичній галузі. Зазначено, що саме реклама залишається найбільш вагомим та найбільш ефективним засобом комунікаційного впливу в сфері туризму. В своєму дослідженні автор звертає увагу на те, що результативність рекламної кампанії в першу чергу залежить від якості туристичного продукту, його унікальності, відповідності потребам цільової аудиторії та ефективності впливу комунікацій на споживача. Розробка рекламної кампанії є необхідною частиною загального процесу маркетингового просування підприємства і передбачає постійне використання системи заходів. У статті зазначена ієрархія, що є визначальною для планування рекламної кампанії. Маркетингова стратегія формується у відповідності до корпоративної стратегії. В свою чергу рекламна кампанія планується на підставі маркетингової стратегії та з урахуванням особливостей туристичного продукту підприємства. Автором сформований алгоритм розробки рекламних кампаній, який складається з таких етапів: вивчення цільової аудиторії, формулювання мети, визначення бюджету, розробка рекламного контенту, вибір каналів та носіїв, а також аналіз ефективності кампанії. У статті досліджено особливості кожного з етапів алгоритму для туристичної галузі. Автор висловив переконливі аргументи, які підтверджують значущість реклами в туризмі. Зазначено, що ефективна рекламна кампанія сприяє підвищенню обізнаності про туристичні продукти та послуги, що, в свою чергу, може стимулювати попит на подорожі. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Одеса: Одеський національний морський університет uk_UA
dc.subject реклама, маркетингові комунікації, цільова аудиторія, туристична галузь, туристичний продукт uk_UA
dc.title Особливості розробки рекламних кампаній в туризмі. Розвиток методів управління та господарювання на транспорті: Зб. наук. Праць uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account