dc.contributor.author |
Афанасьєва, О.К. |
|
dc.contributor.author |
Белоус, К.В. |
|
dc.date.accessioned |
2024-02-12T09:03:25Z |
|
dc.date.available |
2024-02-12T09:03:25Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Стаття Афанасьєва О.К., Белоус К.В. Управління поведінкою споживачів з використанням технологій нейромаркетингу // Економіка та суспільство: Електронний журнал, 2023. Вип. 55. С. 56-62. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/2952 |
|
dc.description.abstract |
Відзначено, що в сучасних умовах увага споживчої аудиторії до традиційних засобів просування зменшу¬ється. Доведено ефективність нейромаркетингу, який зосереджується на розумінні взаємодії пізнання та емо¬цій у поведінці споживачів. Встановлено, що він має комплексний характер, а об’єктом дослідження виступа-ють спонтанні людські реакції на впливи, що виникають на підсвідомому рівні та аналіз викликаних ними змін. Доведено, що споживачі спроможні приймати рішення не тільки виходячи з раціональних міркувань, а й через емоції, що спричинені зовнішніми впливами. Охарактеризовано фактори, здатні позначитись на поведінці споживача та методи, які використовуються в нейромаркетингових дослідженнях. Відзначено, що технології нейромаркетингу реалізуються через канали, які дозволяють впливати на поведінку споживачів. Досліджено їх види. Встановлено причини, які гальмують використання нейромаркетингу. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Економіка та суспільство: Електронний журнал, |
uk_UA |
dc.subject |
нейромаркетинг, попит споживачів, поведінка споживачів, управління поведінкою спожи¬вачів, маркетингові технології, маркетингові дослідження, підвищення конкурентоспроможності. |
uk_UA |
dc.title |
Управління поведінкою споживачів з використанням технологій нейромаркетингу |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |