dc.contributor.author |
Васютинський, Д. Г. |
|
dc.date.accessioned |
2024-02-26T10:04:59Z |
|
dc.date.available |
2024-02-26T10:04:59Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Васютинський Д. Г. Дослідження методів оцінки та підвищення надійності судноводіння. - Одеса: ОНМУ, 2023. - 86 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/3094 |
|
dc.description.abstract |
Сучасне торгове мореплавство є надзвичайно важливою галуззю транспорту, і його безпека стоїть на першому місці. Збільшення розмірів і швидкостей сучасних суден призвело до посилення проблем забезпечення безпеки під час плавання в стислих прибережних районах, де рух суден інтенсивний і обмежений. Аварії, зокрема посадки на мілини та зіткнення, є серйозною загрозою для безпеки мореплавання і призводять до великих втрат. Мета магістерської роботи полягає у дослідженні методів підвищення надійності судноводіння в стислих прибережних районах. Дослідження включає аналіз сучасного стану проблеми, дослідження методів оцінки та підвищення надійності судноводіння і розробку рекомендацій для підвищення безпеки плавання в цих умовах. У роботі використані різноманітні наукові методи, включаючи аналіз, синтез, індукцію та дедукцію, щоб дослідити проблему та розробити ефективні рекомендації. Дослідження, проведене у магістерській роботі, відзначає актуальність питань безпеки судноводіння і надає важливий внесок у розв'язання цих проблем. Результати дослідження можуть сприяти зменшенню аварій та підвищенню безпеки мореплавання, що є важливим для екології, економіки і людського життя. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Одеський національний морський університет |
uk_UA |
dc.subject |
безпека судноводіння, підвищення надійності судноводіння, вірогідність безпечного плавання судна, траєкторна похибка повороту судна, ефективність обсервованих координат судна, метод максимальної правдоподібності |
uk_UA |
dc.title |
Дослідження методів оцінки та підвищення надійності судноводіння |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |