Abstract:
Магістерська кваліфікаційна робота в об’ємі 90 сторінки складається з 4 розділів, висновків, переліку посилань з 63 джерел, містить 30 рисунків в основному тексті. Робота присвячена аналізу та оцінці ризиків високошвидкісної навігації. Проведено аналіз аварій високошвидкісних суден, вивчено специфіку умов роботи штурмана. Показано, що аварії переважно пов’язані з персоналом та експлуатацією навігаційного містка, специфікою умов роботи і цим питанням слід приділяти особливу увагу. На основі нечіткого підходу у вигляді аналітичного ієрархічного процесу побудовано безперервну матрицю ризиків для високошвидкісних пасажирських поромів, які здійснюють перевезення через Тайванську протоку, встановлено закономірності та виявлено фактори, які знаходяться в зоні надзвичайного та високого ризику. Досліджено рівень розумового навантаження штурмана високошвидкісного судна під час виконання операцій з судноводіння