dc.description.abstract |
Магістерська робота містить 100 сторінок, 57 рисунків, 11 таблиць, 10 використаних джерел. Надана нижче магістерська робота передбачає виконання дослідження відповідності методу виконання розрахунків просідання суден під час руху для дотримання безпечних значень під кільового простору. Структура магістерської роботи складається з: − Вступу, де надано мета виконаної роботи, її наукове значення та новизна; − 1-го Розділу, де дається пояснення сутності ефекту припливів, його впливу на безпеку судноплавства, пояснюється важливість цього ефекту щодо загальної безпеки судноплавства через аналіз декількох навігаційних аварій; − 2-го Розділу, де надано існуючи методи виконання розрахунків та побудови графіків припливів за результатом аналізу різних публікацій морської галузі з цього питання; − 3-го Розділу, де надано виконання досліджень щодо точності отриманих значень для побудови графіків припливів на підставі виконання розрахунків даних для однієї моделі судна та одного порту за різними існуючими способами, зведення отриманих результатів в зведену таблицю та виконання аналізу отриманих результатів; − Висновків, де викладено пропозиції щодо використання найбільш точнішого способу для виконання розрахунків графіків припливів, що буде впливати на подальше підвищення загальної безпеки суден; − Закінчується робота переліком використаних літературних джерел, які були застосовані студентом під час виконання даної магістерської роботи. За темою даної роботи автор брав участь у роботі Міжнародної конференції, де виступив з докладом за даною темою |
uk_UA |