Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Стовпець, О.В. | |
dc.contributor.author | Стовпець, В.Г. | |
dc.date.accessioned | 2022-12-19T11:41:28Z | |
dc.date.available | 2022-12-19T11:41:28Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Стовпець О.В., Стовпець В.Г. Зв'язок китайської ідентичності з розвитком правової системи Китаю [тези доповіді] // Збірн. наук. праць на Матеріалах ІІ Китайсько-Української академічної конференції "Один Пояс, Один Шлях : інновації в соціальній політиці та прагматична співпраця між Китаєм та Україною" (ОНМУ, Китайська Академія Соціальних Наук, м. Одеса, 14-15 вересня 2018) ОНМУ – Одеса: Вид-во ОНМУ, 2018. – С. 166-168 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/335 | |
dc.description | стаття | uk_UA |
dc.description.abstract | У тезах розглядається трансформація поглядів на управління суспільства та державою, що розпочалась мислителями філософської школи законників періоду Чжаньго (Воюючих царств) в історії «доімперського» Китаю. Детально характеризується вчення найвідомішого ідеолога легізму Шан Яна – ініціатора реформ, завдяки яким в країні було узаконено приватну власність на землю, а також принципи централізації влади і рівність всіх перед законом незалежно від титулів. Основний висновок авторів тез полягає в тому, що правова система сучасного Китаю, як і раніше, не відмовляється від цінностей конфуціанства (юридичні закони – це екстраординарний неприродний засіб вирішення конфліктів), однак сьогодні метафізичними джерелами її розвитку в значній мірі виступають даосизм і буддизм, а практичним орієнтиром – відома модель «соціалізм з китайською специфікою». | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | ОНМУ | uk_UA |
dc.subject | Конфуціанство, легізм, правова система, даос-изм, буддизм, китайська іден-тичність, китайський со-ціалізм | uk_UA |
dc.title | Зв'язок китайської ідентичності з розвитком правової системи Китаю | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |