Короткий опис (реферат):
Запропоновано метод оцінки інерційних характеристик.Обґрун-товано необхідність врахування режимних показників гребної електроенергетич-ної установки при розрахунках цих характеристик. Розрахунок здійснюється на основі аналізу перехідних режимів пропульсивних комплексів електроходів на відповідних маневрах. Встановлені основні показники сигналів управління які забез-печують необхідні параметри, без перевищення перевантажувальних здібностей гребної установки.Виявлено параметри, що впливають на ці характеристики, оцінено ступінь впливу. Оцінено вплив геометричних параметрів корпусу суденна основні параметри розгону та гальмування судна. Проведено порівняльний аналіз впливу довжини корпусу судна на показники розгону та активногогальмування.Поведінка суден з різною довжиною корпуса проілюстровано результа-тами моделювання відповідних маневрів. Результати порівняльного аналізу показали, що зі збільшення довжини судна на 10%, приблизно на стільки ж погіршуються параметри, які характеризують інерційність електроходів, але вони залишаються в межах, що регламенто-вані Регістром судноплавства