dc.contributor.author |
Вiтюк .М.В. |
|
dc.contributor.author |
Кочетков, О.В. |
|
dc.contributor.author |
Машін, В.М. |
|
dc.date.accessioned |
2024-03-24T10:21:24Z |
|
dc.date.available |
2024-03-24T10:21:24Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Вісник ОНМУ |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/3492 |
|
dc.description.abstract |
З аналізу розвитку суспільства випливає, що розширення інформаційних потоків висуває нові вимоги до освіти − процесу передачі знань від попереднього покоління до наступного. Сучасник науково-технічного прогресу повинен усвідомити свою креативну участь в інформаційному полі, яке постійно розширюється, відчувати свої зв'язки із всіма явищами в ноосфері. Ця вимога вирішується переважанням морального розвитку людства над науково-технічним прогресом, що досягається гуманізацією освіти. Гуманізація освіти знімає дисгармонію між «технологізацією» людини та «людяністю» техніки в інформаційному суспільстві та орієнтує індивіда на вищі цілі суспільного розвитку. У цій площині зростає роль держави як направляючого і координуючого інституту в інформаційному суспільстві. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Вісник ОНМУ |
uk_UA |
dc.subject |
гуманізація освіти, інформаційна тріада, споживачі, цифровий аутизм, інформаційна булімія, нейтралізація неофобії, закони екології, науково-технічний прогрес, моральний розвиток |
uk_UA |
dc.title |
Гуманізація інформаційної тріади в сучасному технічному прогресі |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |