Короткий опис (реферат):
З аналізу розвитку суспільства випливає, що розширення інформаційних потоків висуває нові вимоги до освіти − процесу передачі знань від попереднього покоління до наступного. Сучасник науково-технічного прогресу повинен усвідомити свою креативну участь в інформаційному полі, яке постійно розширюється, відчувати свої зв'язки із всіма явищами в ноосфері. Ця вимога вирішується переважанням морального розвитку людства над науково-технічним прогресом, що досягається гуманізацією освіти. Гуманізація освіти знімає дисгармонію між «технологізацією» людини та «людяністю» техніки в інформаційному суспільстві та орієнтує індивіда на вищі цілі суспільного розвитку. У цій площині зростає роль держави як направляючого і координуючого інституту в інформаційному суспільстві.