Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Вiтюк .М.В. | |
dc.contributor.author | Кочетков, О.В. | |
dc.contributor.author | Машін, В.М. | |
dc.date.accessioned | 2024-03-24T10:21:24Z | |
dc.date.available | 2024-03-24T10:21:24Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Вісник ОНМУ | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/3492 | |
dc.description.abstract | З аналізу розвитку суспільства випливає, що розширення інформаційних потоків висуває нові вимоги до освіти − процесу передачі знань від попереднього покоління до наступного. Сучасник науково-технічного прогресу повинен усвідомити свою креативну участь в інформаційному полі, яке постійно розширюється, відчувати свої зв'язки із всіма явищами в ноосфері. Ця вимога вирішується переважанням морального розвитку людства над науково-технічним прогресом, що досягається гуманізацією освіти. Гуманізація освіти знімає дисгармонію між «технологізацією» людини та «людяністю» техніки в інформаційному суспільстві та орієнтує індивіда на вищі цілі суспільного розвитку. У цій площині зростає роль держави як направляючого і координуючого інституту в інформаційному суспільстві. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Вісник ОНМУ | uk_UA |
dc.subject | гуманізація освіти, інформаційна тріада, споживачі, цифровий аутизм, інформаційна булімія, нейтралізація неофобії, закони екології, науково-технічний прогрес, моральний розвиток | uk_UA |
dc.title | Гуманізація інформаційної тріади в сучасному технічному прогресі | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |