dc.contributor.author |
Мадей, В.В. |
|
dc.contributor.author |
Волков, О.М. |
|
dc.contributor.author |
Сторчак, О.О. |
|
dc.date.accessioned |
2024-04-11T08:18:57Z |
|
dc.date.available |
2024-04-11T08:18:57Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Мадей В.В., Волков О.М., Сторчак О.О. Забезпечення експлуатаційних показників дизелів морських суден під час використання палива біологічного походження. Суднові енергетичні установки, 2023 – № 47, С. 55-68. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/3668 |
|
dc.description.abstract |
Плавання морських суден неможливе без використання джерела механічної енергії. Навіть для невеликих вітрильних суден вітрила використовуються як додаткове джерело, яке забезпечує рух, а як основне – встановлюється тепловий двигун. Найпоширенішими тепловими двигунами з усіх, що використовуються на транспорті, є двигуни внутрішнього згоряння (дизелі). Дизелі є джерелами механічної енергії автомобільного, залізничного, морського та внутрішнього водного транспорту, а також сільськогосподарської та мобільної (малогабаритної чи переносної) техніки. Саме дизелі в даний час набули домінуючого поширення на всіх без винятку суднах морських та внутрішнього водного транспорту, незалежно від їх водотоннажності, типу та призначення. Провідні дизелебудівні концерни та фірми випускають суднові дизелі в широкому діапазоні розмірів (діаметром циліндра від 0,1 м до 0,98 м), кількості циліндрів (від 4-х до 18-ти) та потужності (від 100 кВт до майже 100000 кВт). |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Суднові енергетичні установки |
uk_UA |
dc.subject |
Морські судна, дизельні двигуни, рідкі та газові палива, допоміжне обладнання |
uk_UA |
dc.title |
Забезпечення експлуатаційних показників дизелів морських суден під час використання палива біологічного походження |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |