dc.contributor.author |
Кириллова, О.В. |
|
dc.contributor.author |
Магамадов, О.Р. |
|
dc.contributor.author |
Кириллова, В.Ю. |
|
dc.contributor.author |
Павлова, Н.Л. |
|
dc.contributor.author |
Шурін, Б.В. |
|
dc.date.accessioned |
2024-05-01T08:59:27Z |
|
dc.date.available |
2024-05-01T08:59:27Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Кириллова О.В., Магамадов О.Р., Кириллова В.Ю., Павлова Н.Л., Шурін Б.В. Теоретико-методичне обґрунтування механізму оперативного управління процесом обробки судна // Вісник Одеського національного морського університету: Зб. наук. праць, 2023. № 2 (69). С. 105-123. |
uk_UA |
dc.identifier.other |
УДК 656.073-005 |
|
dc.identifier.uri |
http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/3732 |
|
dc.description.abstract |
Вперше у транспортній науці запропоновано досліджувати в комплексі
всі етапи оперативного управління процесом обробки судна (ПОС), що розглядається
окремо. Встановлено, що кожному з указаних етапів відповідає відносно автономне
завдання, яке пов’язано з реалізацією тієї чи іншої функції управління ПОС в режимах
планування і регулювання з аналізом відповідно процесу завантаження/розвантаження
судна в цілому або фрагментів цього процесу. Показано, що управління ПОС повинно
починатися з узгодження умов обробки судна шляхом установлення договірної ставки
диспачу або норми вантажних робіт. Для виконання цієї процедури розроблено методику
«вторгування» величин згаданих показників в ймовірнісній постановці. Встановлено, що
функцію планування ПОС доцільно здійснювати з використанням методів графоаналітичного моделювання, коли продуктивність технологічних ліній (ТЛ) не знижується при
одночасній роботі двох і більше ліній на одному люці, і математичного моделювання, якщо
ця умова не дотримується. Показано, що оперативний аналіз ходу обробки судна можливо
виконувати з використанням суворого у формальному сенсі методу, а також із допомогою
спрощеного методу, які викладено в статті. Запропоновано методику вироблення регулюючих впливів на ПОС, що ґрунтується на зіставленні кількості ТЛ, яка потрібна для
закінчення обробки судна в строк залишкового сталійного часу, з технологічною межею
концентрації ліній на судні й прийнятті адекватних керуючих рішень. Розроблено методику факторного аналізу результатів обробки судна з розглядом факторних та результативних показників ПОС. Викладено методику економічної оцінки підсумкових результатів обробки судна |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Одеський національний морський університет |
uk_UA |
dc.subject |
процес обробки судна, управління, планування, аналіз, регулювання, економічна ефективність, методи розв’язання завдань. |
uk_UA |
dc.title |
Теоретико-методичне обґрунтування механізму оперативного управління процесом обробки судна |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |