DSpace Repository

Система маркетингових комунікацій в портовому менеджменті

Show simple item record

dc.contributor.author Леонов, О.О.
dc.contributor.author Афанасьєва, О.К.
dc.contributor.author Леонова, Т.М.
dc.date.accessioned 2024-05-01T09:06:10Z
dc.date.available 2024-05-01T09:06:10Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Леонов О.О., Афанасьєва О.К., Леонова Т.М. Система маркетингових комунікацій в портовому менеджменті». Проблеми системного підходу в економіці. Видавництво «Національний авіаційний університет». 2023. № 2 (91). С. 56–62. uk_UA
dc.identifier.uri http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/3733
dc.description стаття uk_UA
dc.description.abstract В роботі розглянуті проблеми формування ефективної системи маркетингових комунікацій у портовому менеджменті як концепції, що має більш широкий погляд на маркетингову діяльність, ніж класичний маркетинг. Визначено систему маркетингових комунікацій морського торговельного порту та виділено основні групи стейкхолдерів, пов'язаних з транспортним бізнесом, з державними інституціями, а також із широкими групами суспільства. Виходячи з того, що менеджмент морських портів переслідує широкий спектр маркетингових цілей, був запропонований комплексний підхід до формування відносин зі стейкхолдерами та зацікавленими групами в цільових сегментах портової діяльності з розробкою рекомендацій щодо реалізації конкретних маркетингових дій. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Національний авіаційний університет uk_UA
dc.subject морський порт, маркетингові комунікації, маркетингові цілі, портовий менеджмент, паблік рилейшнз, реклама, конкурентоспроможність uk_UA
dc.title Система маркетингових комунікацій в портовому менеджменті uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account