dc.contributor.author |
Леонов, О.О. |
|
dc.contributor.author |
Афанасьєва, О.К. |
|
dc.contributor.author |
Леонова, Т.М. |
|
dc.date.accessioned |
2024-05-01T09:06:10Z |
|
dc.date.available |
2024-05-01T09:06:10Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Леонов О.О., Афанасьєва О.К., Леонова Т.М. Система маркетингових комунікацій в портовому менеджменті». Проблеми системного підходу в економіці. Видавництво «Національний авіаційний університет». 2023. № 2 (91). С. 56–62. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/3733 |
|
dc.description |
стаття |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В роботі розглянуті проблеми формування ефективної системи маркетингових комунікацій у портовому менеджменті як концепції, що має більш широкий погляд на маркетингову діяльність, ніж класичний маркетинг. Визначено систему маркетингових комунікацій морського торговельного порту та виділено основні групи стейкхолдерів, пов'язаних з транспортним бізнесом, з державними інституціями, а також із широкими групами суспільства. Виходячи з того, що менеджмент морських портів переслідує широкий спектр маркетингових цілей, був запропонований комплексний підхід до формування відносин зі стейкхолдерами та зацікавленими групами в цільових сегментах портової діяльності з розробкою рекомендацій щодо реалізації конкретних маркетингових дій. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Національний авіаційний університет |
uk_UA |
dc.subject |
морський порт, маркетингові комунікації, маркетингові цілі, портовий менеджмент, паблік рилейшнз, реклама, конкурентоспроможність |
uk_UA |
dc.title |
Система маркетингових комунікацій в портовому менеджменті |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |