dc.contributor.author |
Качур, Д.Р. |
|
dc.contributor.author |
Голіков, В.В. |
|
dc.contributor.author |
Косой, М.Б. |
|
dc.date.accessioned |
2024-05-03T08:35:50Z |
|
dc.date.available |
2024-05-03T08:35:50Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Качур Д.Р., Голіков В.В., Косой М.Б. Задача про стійкий рух екраноплану при стаціонарному поздовжньому переміщенні на висоті h і малих обуреннях по кутах тангажу, крену та висоті польоту // Вісник Одеського національного морського університету: Зб. наук. праць, 2023. № 1 (68). С. 27-52. |
uk_UA |
dc.identifier.other |
УДК 629.5.015.17:621.3.092.5 |
|
dc.identifier.uri |
http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/3756 |
|
dc.description.abstract |
У статті розглянуто задачу про прямолінійний рух екраноплану,
стійкий до малих збурень повітряного потоку, обумовлених збуреннями водяної
поверхні.
Розглянуто якісну картину взаємовпливу водної поверхні та корпусу, що
призводить до появи кутів крену, нишпорення та тангажу, а також умови для
компенсуючих сил і моментів, що повертають корпус у пряме положення.
На основі цього якісного аналізу сформульовано кількісні критерії стійкості прямолінійного руху екраноплану. Також для цілей лінеаризації задачі
побудована вихрова модель несучих поверхонь та профілів керма апарата.
Запропонована модель дозволяє представити вектор швидкості екраноплана лінійною функцією малих кутів крену, нишпорення та тангажу, а, отже,
представити лінійними функціями цих кутів аеродинамічні сили та їх точки
застосування на корпусі. Таке уявлення дозволило знайти зазначені вище критерії
сталого руху у вигляді алгебраїчних нерівностей. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Одеський національний морський університет |
uk_UA |
dc.subject |
стійкий рух екраноплану, стаціонарні поздовжні переміщення, малі обурення, крен, тангаж, висота польоту |
uk_UA |
dc.title |
Задача про стійкий рух екраноплану при стаціонарному поздовжньому переміщенні на висоті h і малих обуреннях по кутах тангажу, крену та висоті польоту |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |