Abstract:
У статті розглянуто модель оптимізації планіввиробництва та доставки готової продукції в ланцюгах поставок типу А з врахуванням марке-тингової активності промислового підприємства – виробника продукції. Передба-чається, що попит на продукцію є деякою зростаючою функцією від обсягу витрат на рекламу.Явний вид цієї залежності може бути визначений у результаті, наприклад, маркетингових досліджень.Зокрема, може бути використана лінійназалежність, при цьому очікуваний попит на продукцію без урахування додаткових витрат на рекламу вважається відомим. Модель дозволяє визначити виробничі плани підприємств – виробників комплектуючих та готової продукції, плани перевезень для транспортних підприємств, а також розміри витрат на рекламу, які максимізують сумарний прибуток підприємства від продажу продукції з ураху-ванням витрат, пов'язаних із виробництвом та доставкою готової продукції до пунктів призначення, а такожвитрат на маркетинг.Запропонований підхід може бути використаний також для вивчення динамічних моделей, у яких виробничий та перевізний процеси розглядаються на заданому горизонті планування з урахуван-ням коливання ринкового попиту, а також для знаходження рівноважних рішень для конкуруючих виробничих підприємств, які є ланками ланцюгів поставок