Одеський Національний Морський Університет

Оптимізація планів виробництва та доставки продукції в логістичних ланцюгах з врахуванням витрат підприємства на маркетинг.

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Постан, М.Я.
dc.contributor.author Куруджи, Ю.В.
dc.contributor.author Кривопиша, Т.В.
dc.date.accessioned 2024-05-30T12:07:08Z
dc.date.available 2024-05-30T12:07:08Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Постан М.Я., Куруджи Ю.В., Кривопиша Т.В.Оптимізація планів виробництва та доставки продукції в логістичних ланцюгах з врахуванням витрат підприємства на маркетинг. Розвиток методів управління та господарювання на транспорті: Зб. наук. праць. Одеса: ОНМУ, 2024. No 1 (86). С. 80-92. uk_UA
dc.identifier.other УДК519.86:658.7
dc.identifier.uri http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/3883
dc.description.abstract У статті розглянуто модель оптимізації планіввиробництва та доставки готової продукції в ланцюгах поставок типу А з врахуванням марке-тингової активності промислового підприємства – виробника продукції. Передба-чається, що попит на продукцію є деякою зростаючою функцією від обсягу витрат на рекламу.Явний вид цієї залежності може бути визначений у результаті, наприклад, маркетингових досліджень.Зокрема, може бути використана лінійназалежність, при цьому очікуваний попит на продукцію без урахування додаткових витрат на рекламу вважається відомим. Модель дозволяє визначити виробничі плани підприємств – виробників комплектуючих та готової продукції, плани перевезень для транспортних підприємств, а також розміри витрат на рекламу, які максимізують сумарний прибуток підприємства від продажу продукції з ураху-ванням витрат, пов'язаних із виробництвом та доставкою готової продукції до пунктів призначення, а такожвитрат на маркетинг.Запропонований підхід може бути використаний також для вивчення динамічних моделей, у яких виробничий та перевізний процеси розглядаються на заданому горизонті планування з урахуван-ням коливання ринкового попиту, а також для знаходження рівноважних рішень для конкуруючих виробничих підприємств, які є ланками ланцюгів поставок uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Одеський національний морський університет uk_UA
dc.subject логістичний менеджмент, ланцюг поставок, логістична та маркетингова стратегія, планування виробництва uk_UA
dc.title Оптимізація планів виробництва та доставки продукції в логістичних ланцюгах з врахуванням витрат підприємства на маркетинг. uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис